Sucking the life of me

Man måste se till att släppa saker ibland. Det som har varit. Jag är dålig på det. Inte så att jag alltid går runt och tänker på en massa skit som jag borde lämnat bakom mig för längesedan, utan det bara är så att allt flyter uppt till ytan ibland. Det händer väl alla. "Du är inte ensam, många känner såhär" som alla psykologer, kuratorer och alla andra totalt inkompetenta människor sagt till mig de senaste ja, snart sju åren. Men vad har det med saken att göra? Inte går jag runt och tror att jag är ensam om allt. Men det är tydligen det som är det viktigaste att upplysa människor om, att de inte är ensamma. Sen att ta tag i problemen, det är en annan sak. Det är ju jobbigt!
Nej, jag är bara lite nere och lite förbannad över det så då går det ut på alla andra. Iofs, en del av de där människorna förtjänar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback