Innan du glömmer mig

Ja, men var dum i huvudet då, som att jag bryr mig! Jag orkar inte mer. Eller jo, det gör jag visst det. Jag kan, jag vill, jag orkar. Det är så man ska tänka i alla fall, det vet jag. Känner mig som två olika personer, eller en person med två personligheter. Eller, nej, så vill jag inteeller uttycka det. Jag är nog bara lite kluven i mig själv. Det har jag iofs varit så länge jag kan minnas. Jag vet och jag vet. Rätt är fel och fel är rätt och allt blir galet. Men aldrig utåt. Nej. Eller, det är sällan i alla fall.
Jag är så trött, men får inte gå och lägga mig förrän tidigast kl 03. Gör jag det kommer jag vakna för tidigt för att orka jobba hela natten imorgon och så blir min sömn och morgonrutin förstörd och jag känner inte för det. Hur trött jag än är just nu så känner jag inte för det.
Varit en fin dag idag i alla fall. Träffade mitt ragg från lördagens kalasfulla utgång och vi hade det trevligt. Upptäckte att vi har ganska lika humor. Men om det är något mer vet jag inte, jag vet bara att jag trivs bra i hans sällskap.
Egentligen skulle jag skriva en massa mer, men nu har jag en katt liggandes på magen som vägrar flytta på sig så jag ska lyssa på Simon Norrsveden och försöka att inte somna. Iofs, med kattklor i bröstet är det inte så lätt att slumra till allt för djupt.

Kommentarer
Postat av: ella

frågestund på bloggen

ta en titt och släng dit en fråga eller 2 :)

kram

Postat av: Linnea

Hej! fin blogg, kolla gärna in min!



Kram :)

2010-02-23 @ 18:47:22
URL: http://linneaofswedeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback