Det går inte när du rör vid mig

   Dagen har varit bra. Jag har hämtat ut mitt nua ID kort och imorgon ska jag till system för första gången. Nicklas fyller 20 så han ska ha party så lite öl får det bli. Kollade lite på systemets ekologiska sortiment och det verkar lovande. Fast jag tänker inte köpa något för starkt i alla fall. Jag vet att jag tycker om att dricka mycket och köper jag något för starkt då så blir det bara fel, jag hade tänkt att lyckas ta mig hem!
   Dagen har varit bra som sagt, tills jag kom hem. Ångesten har förföljt mig lite idag, men den gick att kontrollera tills jag kom hem. Nu är det bättre, nu har jag lagt pussel för att sysselsätta mig och glömma bort lite. Men den finns där och jag tycker inte om det. Det känns bra att jag lyckades ringa en läkarmottagning för några dar sedan och att jag ska dit på onsdag för att prata lite. Jag bara orkar inte med det igen. Jag orkar inte gå igenom allt igen. Senaste dagarna har jag i stort sett legat förlamad i sängen så fort jag varit hemma. Har inte orkat umgås alls nästan. Jag blev lite uppiggad i tisdags dock när jag var på bio med
Patrik och såg Star Trek. Det var min första riktiga bra dag på ett tag.
   Nu är det jobb i helgen och det känns bra. Jag har börjat sakna att jobba nu. Det är så skönt, man slipper tänka. Och så känns det okej att vara lite trött.

Jag tänkte avsluta med något humoristiskt:



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag gillar din blogg :)

Kolla gärna min .

Puss Jenny .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback