10 000 dollars

   Jag älskar att träffa nya människor, folk jag inte känner. För då kan man låtsas att vara någon annan, då kan man vara sig själv.
  
   Jag stod på balkongen förrut. Det var så roligt. Det var en man, en pappa, som lekte med sina två små barn. De var verkligen jättesmå, såg ut som små teletubbies i sina overaller och kunde knappt röra sig. Pappan insisterade dock på att de skulle spela fotboll!  Haha, han var nog inte så jätteengagerad just idag.  Det såg så himlans roligt ut.
   Om tre och en halv timme ska jag iväg till jobbet, det käns helt okej. Hade nog känts mer okej om jag inte suttit här med huvudvärk just nu. Jag sitter här och försöker bota den med lite kaffe. Det enda som är jobbigt med det är att jag har börjat städa lite och vill gärna avsluta det, men jag måste nig vila lite. Ja, så är det. Fast undra vad Patrik gör idag? Han kanske vill ta en kaffe innan jobbet. Hm. Jag ska läsa hans blogg och se om man får många ledtrådar om hans lördagsplaner. Annars kan jag alltid ringa! Thank god for the phone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback