"We are Mando Diao and we are a heavymetalband from Sweden"

   Bob sa hej idag, ni minns väl honom? Några gör nog det i alla fall... Alltid samma sak. Fast något drar mig till honom, men det brukar försvinna när vi väl träffas. Haha.

Bob
11.18
hyra film! retro.

Amanda
11.19
jag tycker om det. fast jag brukar hyra i videobutiken, nu fick vi hyra på statoil för han jag delar med var helt besatt av tanken att hyra en film...

Bob
11.19
aight...

Amanda
11.19
nu råkade jag peta mig i ögat, lyckat...
vad ska du hitta på idag?

Bob
11.19
vet ej.

Amanda
11.20
låter som en spännande dag.

Bob
11.20
oerhört. gör mig sällskap vettja.

Amanda
11.21
bor du fortfarande vid ******?

Bb
11.21
jepp

Amanda
11.22
okey
vad är dina intentioner med den inviten då?

Bob
11.23
well... vad vill du att de ska vara?

Amanda
11.24
jag frågade vad de var, var inte så feg och svara med en fråga.

Bob
11.25
ok then. jag vill knulla.

Amanda
11.25
okej. tack.

Bob
11.26
haha. tack? vill du knulla?

Amanda
11.26
haha nej, för att du svarade ärligt.
nog för att jag kunde ana det.

Bob
11.26
tja, det brukar ju vara vad vi gör.. haha.

Amanda
11.27
men nej, jag får alltid för mig att jag vill ligga med dig, men egentligen ger det mig inte så mycket. förutom att du är trevlig med. jag behöver någon mer hårdhänt har jag insett mer och mer. så jag passar nog.

Robin Olsson
11.28
aight

Amanda
11.28
:)

Kommentarer
Postat av: patrik

Amanda du är en bajs på att uppdatera din blogg.

Postat av: victoria

fin blogg! börja kolla min om du vill:D

det handlar om mitt liv och hur ja lever

victoriaaaaaaaaaa.blogg.se

2009-08-31 @ 23:48:41
Postat av: Charlie

Gillade den här bloggen, så ska en kvinna fungera.. Kika in hos mig på ovanstående länk och skicka mig ett mess.. Nåja.. Hej!

2009-11-27 @ 00:49:39
URL: http://www.mer6.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback