Do you want coffe or tea?

   Det är jävligt underhållande att jag är vaken 24 timmar och sen sover 12. Det ör inte första gången det händer nu på alldeles för kort tid. Varför vill min kropp inte sova? Eller kroppen skulle säkert kunna ge sig, men det är hjärnan. Den klarar inte av att slappna av förrän den blivit het utmattad. Jag blir trött av att inte vara trött.
   Nu har jag organiserat alla tabletter jag ska ta i den där lilla asken som jag köpa på apoteket. Senildosan som den så fint kan kallas. Jag behövde rycka upp mig. Och det är ett sätt.
   Jag måste nog leka lite med katten nu för hon beter sig helt vrickat. Antagligen lite uttråkad. Stackarn. Klart när jag sover så mycket.
   Sen ligger det en snubbe och sover i vardagsrummet, en av Robins vänner. Jag visste att han skulle vara här nu, men lite stör det mig. Jag vill titta på TV! Det är bästa sysselsättningen på morgonen när det ändå inte finns något annat att göra. Robin har åkt til jobbet på något möta och jag har aldrig träffat människan i vardagsrummet förut. Tur att jag inte har social fobi.

Kommentarer
Postat av: lmz

Hm, att hitta vilt främmande människor sovande i olika delar av lägenheten låter ju mindre trevligt. Jag ska nog hålla hårt i mitt förstahandskontrakt... :)

2009-06-16 @ 10:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback