Fint tillsammans

   Jag är en tönt, men det är antagligen du också.

   Var och köpte Adobe Photoshop Elements 7 häromdagen... Är helnöjd. Jag har alltid varit lite skeptisk till elements, men jag har ju inte råd att köpa cs så det fick bli det. Blev så trött på allt jävla datorkrångel och jag hade pengar över så jag tänkte se till att få något riktigt som fungerar. Det enda jag saknar lite är lapp-funktionen. Då kunde man själv markera området som man ville lappa, men nu kan man endast göra det med att klicka. Iofs så fungerar det bra med. Verkligen värt de där 999 kronorna. Med tanke på hur mycket jag fotar och  redigerar så är det lika bra att jag införskaffar ett program som fungerar och inte krånglar som allt annat gör. Och ett som håller, inga testverisioner eller så.
   Var och fotade ett band igår, Devilicious. Jag gjorde det iofs gratis, men det var roligt. De behövde lite hjälp så. Annars så har jag tänkte mig att jag gör plåtningen gratis och sen tar jag betalt för korten som de vill ha. Eller så kan man betala en klumpsumma och få alla kort. Jaja, vi får se hur det blir med det där. Jag ska nog bara ha det som en liten vid sidan av sysselsättning. Då kan jag välja mer vad jag vill fotografera. Jag vill inte sälja mig för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback