Somebody

   Det är måndag och det är egentligen alldeles för tidigt för att gå upp redan men jag vill inte somna om. Jag drömmer bara en massa skumma saker. Inatt var jag jagad och skule bli mördad. Det är lagom kul att drömma sådant. Jag kan väl få vara ifred när jag sover tycker jag, men nej. Inte då ska jag få slappna av. Det måste vara något som gör att jag drömmer sånt där. Jag har drömt konstigt nu i mer än en vecka.
   Jag var inte trött först när jag gick upp och kunde inte heller somna om. Men så var jag ute oh rökte, och nu så blev jag lite trött igen. Men jag vill inte lägga mig i sängen bredvid Jacob och luka rök så jag satte mig i soffan lite. Dessutom vill jag ju inte somna om så. Det är okej att gå upp om två timmar så jag kan smygstarta lite redan nu tänkte jag. Jag ids dock inte att gå och göra kaffe. Snart kanske. Eller sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback