Live and learn

   Jag har en känsla av att jag måste fly lite. Ska jag åka bort? Eller ska jag kanske flytta till en annan stad? Börja plugga långt bort eller något liknande... Jag vet inte. Kanske bara stänga in mig ett tag. Fast vill jag verkligen det? Bara ett litet tag kanske. I en annan stad, då blir man lite instängd utan mening, det känns som en bättre lösning. Jag har annars svårt att bestämma mig för att vara osocial här. Det finns så mycket och så många i Göteborg, jag kan inte undvika alla. Det vill jag i och för sig inte heller. Jag älskar min vänner. Men jag får panik, känner mig som en hund instängd i ett hörn. De som känner mig kan nog förstå vad det handlar om det här. Det är alltid samma sak, men den här gången tänkte jag försöka vänta ut det. Det kanske går över. Annars får jag bara se till att vara sysselsatt. Det bara känns som jag missar mitt liv, eller det jag hade. Fast så är det inte.
   Jag har lite svårt för förändringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback