Det är nu som livet är mitt

   Det är SÅ härligt att vakna vid fem när man sovit fem timmar och inte kunna somna om. Fast nu börjar jag bli trött igen, jag hoppas kunna somna om snart. Det är kanske flytten som gör att jag inte kan sova så bra? Jag är lite nervös, fast jag packade massa igår så det ser lite ljusare ut. Jag har varit ite stressad över det här med att packa ner allt. Eller jag ÄR nervös över det. Men jag verkar ha flyttlådor så det räcker och jag har inte så mycket prylar egentligen har jag märkt nu.
   För alla som inte vet så ska jag flytta till min alldeles första egna lägenhet på fredag. Förstahand och allt. Det känns helt otroligt.
   Nu ska jag lyssna lite mer på kära Peter Jöback och försöka somna om någon gång snart. Annars får jag väl gå upp och åka till Ica och köpa frukost eller något. De öppnar vid åtta. Fast min kropp är ganska trött. Jag borde tvinga mig sjäv att ligga kvar i sängen till i alla fall tio. Jag är inte så bra på att tvinga mig själv till saker, men jag får väl försöka lite extra idag. Det kommer bli en lång dag. Måste fixa present till min mor, hon fyller år och ska dit på fika ikväll. Och sen är det lite andra saker jag måste se till att fixa. Iofs har jag till fredag på mig, men det kan vara trevligt att ha lite gjort i alla fall så man kan koncentrera sig på packandet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

VÄRD ATT LÄSA!



http://daniellasamuelsson.blogg.se/

VÄRD ATT LÄSA!



http://daniellasamuelsson.blogg.se/

VÄRD ATT LÄSA!



http://daniellasamuelsson.blogg.se/

2009-09-15 @ 17:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback