Yeah, you are beautiful, but you don't mean a thing to me

Nu är det natt igen. Här sitter jag vaken med en fucked up dygnsrytm och ska upp och klockan nio imorgon för att åka till jobbet; det känns bra. Idag har jag varit ledig och lyckats sova bort i stort sett hela dagen. Iofs gör det inte mig något, jag behövde verkligen en massa sömn nu efter allt jobb och slit jag fått utstå i juli. I augusti nu blir det en del ledigt så jag tänkte ta och kosta på mig en resa till Norrköping, till Amanda och Björn. Sen ska jag nog ta ut lite riktig semester i spetember. Mest för att klara av hyran och så, men det ska också bli trevligt med en paus. Jag står ju ändå till jobbets förfogande nu augusti de dagar jag inte är i Norrköping så.

Det känns så bra att vara singel nu igen. Jag borde verkligen inte blanda in mig i något mer på ett tag nu. Det börjar bli ganska löjligt med alla mina små förälskelser hela tiden. Men varje gång jag säger såhär så blir det alltid fel och jag hittar någon ny att haka upp mig på så det bästa jag kan göra är kanske att hålla käften och låta naturen ha sin gång? Haha, det där lät grymt töntigt, precis i min smak.

Nej, jag kanske borde lägga mig och sova nu. Det värsta är att jag har ingen vidare lust. Fast jag vill gärna gå upp tidigt imorgon, dricka kaffe och njuta lite innan jag behöver åka någonstans. Det är skönt att börja morgonen lugnt och långsamt. Inte behöva kasta sig upp ur sängen och kasta sig iväg.

Kommentarer
Postat av: Amanda Roxström

Klart du ska kosta på dig en resa till oss!

Vi saknar dig!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback