you cut me open

Haha, jag byter förälskelser hela tiden, men det är la så det ska vara. Lite bra för mig att inte snöa in mig förmycket på någon tror jag. Fast varje gång så känns det som att det aldrig kommer att släppa. Undra hur det går den här gången? Jag vet inte riktigt vad jag hoppas på.

Nyårsafton var en av de bästa jag haft på länge! Så glad att jag ringde Sandra och fick vara där och äta middag och fira. Fast jag saknade lite mer folk och lite mer fest, men det var mysigt ändå. Jag var härligt påverkad när jag kom hem och jag somnade så himla gott ensam i min säng.
Mamma och Peter kommer hem ikväll, så jag måste städa lägenheten lite. Men det är inte så farligt mycket jag måste städa egentligen, jag är bara seg.

Jag funderar på att köpa ett årskort nu när jag ska börja simma. Då känns det nog som att jag verkligen måste åka och simma eftersom jag har ju trots allt betalat för det där kortet så. Jag som är så snål kan ju inte lägga ut pengar på något sådant och sedan inte utnyttja det. Speciellt när jag sparar en hel del på det om jag simmar regelbundet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback