DOA

Okej. Idag har du hänt lite underliga saker. Jag åkte med och hämta det nya tillskottet till vår familj; lilla katten Oscar.
Sedan flippade jag ur lite kanske på grund av att jag umgåtts så mycket med min mor och Peter att jag tog en promenad. Sen kom jag på att jag skulle lämna paket till min far så jag spontantog bussen till kärra (vilket f.ö. är ett helvete). Så var där, och när jag åkte hem så fick jag såklart vänta när jag skulle byta. Det roliga var att det stod att bussen skulle komma om 22 minuter, och bussen går var 20onde minut. Sen på bussen så var det någon tant som helt plötsligt började prata med mig om att hon fått någon känsla om att jag borde fundera på att söka inom Mode på högskolan... Och nu sa jag något till min mor jag aldrig trodde jag skulle säga; Katten har precis kissat.


Jo och sen måste jag ju bara berätta om min dröm inatt...
Jag drömde... Just nu minns jag inte riktigt hur det började, något barnkalas tror jag, men jag satt i alla fall där med sångaren i Foo Fighters. Och ja, tillslut så raggade jag upp honom då han tänkte gå. Då berättade han att han blivit kickad från Foo Figters och han grät massa och jag försökte trösta honom, fast helst ville jag bara ha sex med honom. Men när jag hade tröstat honom så ja, vi började hångla, och oh så mysigt det var... Och så skulle vi komma lite längre... Ja, då vaknar jag såklart!
Så har alla mina snuskiga drömmar slutat senaste, eller ja de två jag haft. När all action ska börja hända, ja då vaknar jag! Inte konstigt att jag är lite frustrerad.

Kommentarer
Postat av: lena

haha, förstår dig precis, jag är cokså mkt frustrerad. MKT jobbigt!
puss babe och lycka till med den söta lilla blyga katten :)

2008-01-06 @ 13:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback