Vet du att det inte finns någon annan som har kommit mig så nära du?

   Okej. Imorgon blir det jobbet igen. Börjar kl 10, så jag måste gå upp vid halv åtta. Det känns så bra att jag inte kan somna nu bara för det.
   Jag satt och försökte komma på vad som gör mig trött. Först stod det bara stilla, men så tillslut kom jag på det ultimata sömnpillret; söka jobb! Så det är det som jag ska underhålla mig med från och med nu. Om bara AMS:s sida vill ladda lite fortare så skulle det gå ännu smidigare... Den kanske har listat ut mina onda planer att använda mig av den som sömnmedel? Nej, förhoppningsvis är inte tekniken så utvecklad än att den kan läsa tankar, men man vet aldrig. Så mycket skumma saker som det finns nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback