I got all my files

   Förälskelser är ganska naiva. Man lever i stunden, alla stora problem man hade blev otroligt små, hela världen ligger för ens fötter, man börjar uppskatta de små sakerna i livet och man ser inget annat än lyckan. Helt enkelt; man blir som ett barn igen.
   Jag tror vi kan behöva det där. Få en paus från det ansvarsfulla, stressiga och betänksamma vuxenlivet. Få se allt ur ett annat perspektiv ibland. Därför är det viktigt att låta sig själv bli förälskad ibland. Det behöver inte alltid vara i en annan människa eller ha något alls med kärlek att göra, utan bara att helt ge sig hän någon eller något.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag är jätteförälskad i dina kärleksteorier!!! Det är kul att du på sätt och vis fortsätter med ditt projektarbete jämt och ständigt. Tänk vad tråkigt allt skulle vara om man inte fick tänka på kärlek ibland!



Jag håller med dig. Jag tror att det är viktigt att lägga omtanke och kärlek till något som inte tillhör ens vardag, måsten och rutiner.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback