There is nothing to fear, nothing to doubt

   Jag sitter och kollar på "My super sweet 16" på MTV. Det är ju helt galet hur små flickor och pojkar kan bete sig. Nu är det någon som ska ha 15års party och hon står och säger att "I have to be the sexiest person there and I don't feel sexy in these dresses". Jag tänkte inte alls så när jag var 15. Visst ville man vara fin, men sexig? Och de köper en massa saker och sen ska de ha nya saker för de andra sakerna duger inte, de får alltid en bil eller bilar och de tjatar och gnäller hela tiden.
   Man kan ju undra varför man tittar på något som är så irriterande? Det är lätt för att det får en själv att känna sig så himlans bra. Jag undrar om de som medverkar i de här programmen inser det? Ingen kollar på det för att se deras storslagna fest och deras kläder och dyl. för att det är imponerande utan för att det ger personen bra självkänsla. Fast det finns säkert de som sitter och är avundsjuka, men det är så onödigt. Bättre att ha lite koll på verkligheten än att vara som de tonåringarna. När de kommer ut i livet sen på riktigt, om de någonsin gör det, så kommer de få världens chock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback