Didn’t anyone tell you, you’re supposed to, break my heart?

   Ja, idag blev det Jul på Liseberg med min mor. Jag förstår inte varför hon vill ha med mig varje år? Vi brukar alltid börja bråka eller så blir det något annat som får allt att kännas lite konstigt. Jag förväntade mig samma ångest som jag har varje år, men tro det eller ej, så gick det helt okej! Vi gick och åt först, det kanske var det som gjorde det? Så var vi båda mätta och varma och glada. Det var ett smart drag från min mors sida.
   I helgen har jag hunnit jobba och vara social med mina vänner och andra! Helt otroligt. Jag älskar att inte alltid jobba natt. Det känns skönt att kunna göra saker på helgen med. Lördagen är dock lite rörig i mitt minne, det hände så mycket saker. Och söndagens arbetsdag var inte så trevlig. Jag var som en zombie. Alla påpekade detta, haha. Jag brukar verkligen inte vara så seg på jobbet, men jag hann inte sova så mycket och min kropp tänkte verkligen inte skona mig från spriten jag drack på lördagen.
   Nu till helgen är det julmys hemma hos Lena. Jag ska lära henne göra pepparkakor och dricka öl hoppas jag? Jag har inte riktigt koll på vad som gäller men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback