I will be the gard

Obalans i kropp och själ. Det är inte härligt må jag säga. Men livet är bra, fast livet är ändå ganska skit just nu. Eller, det är nog bara jag som inte riktigt har koll på saker och ting med mig själv. Jag orkar inte riktigt ha det såhär. Iofs så måste man acceptera att det blir såhär ibland. Allt kan inte alltid vara toppen, det har alla sagt till mig. Men främst sa min senaste psykolog det till mig och just nu känns det som att jag kan lita lite mer på det när det är hon som har sagt det. Det blev ju ett väldigt fort avslut med henne och allt det där, men hon gav ändå mig lite stabilitet, eller hon gjorde så att jag lyckades skapa den själv. Då är det lite lättare att klara sig ensam sen. Annars kan det ju lätt bli så att man inte riktigt vet vad man ska ta sig till när man plötsligt står där på egna ben igen. Men det känns som att jag kommer klara av det här.

Glöm inte att andas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=42107



gratis smink från kicks. blimedlem nnu,helt gratis:)

2008-08-21 @ 23:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback