I feel

De senaste veckorna har det varit mycket förvirring och resande för min del. Nu är jag hemma igen efter tre dagar i Stockholm. Min mor ville fira sin födelsedag där uppe med en av hennes vänner och våran nyfunna del av släkten. Mest en morbror och morbrorns mor. Överklassare var de. Sommarställe, matsalar, gästrum större än mitt rum, Lidingö och "det finns bara kakor i förpackningar, det är ju inget vidare". Men jag ska nog försöka lära känna min morbror lite bättre. Han verkar verkligen vilja lära känna hans fars familj så jag tycker jag kan unna honom min bekantskap, haha. Nej, jag vet inte varför, men det kändes som att jag väldigt gärna vill lära känna honom. Jag är ju erbjuden att bo hos honom och hans sambo på Lidingö när jag besöker Stockholm så. Och deras gästrum (ja, de har ett GÄSTRUM en gigantisk MATSAL och GOLVVÄRME!) var så fint och stort så varför inte. Det kan nog bli intressant.

Jag känner att jag inte mår bra just nu. Så nu ska jag vara hemma ett tag. Fokusera lite mer på mitt fotande och skrivande tänkte jag, när jag inte behöver vara på jobbet då.

Patrik åkte ut på tågluff idag med. Jag kommer sakna honom.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så det gick någorlunda bra i Stockholm ändå?

Men schysst med värsta lyxhuset, haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback