There's a certain kind of joy

Jag känner mig så oberoende av människor just nu. Fast de finns ju de som ändå behövs där eller är trevliga att umgås med. Olof är en sån. Och Lena! Vi hade kul på stan idag tills vi blev trötta, Lena blev grinig och jag fick ont över allt, haha. Det är så man ska känna efter lite shopping. ;)
Nej, men jag hittade en fin kjol. Den ska jag nog ha på mig imorgon, vi har ju PA100 redovisning!
Sen är det så att den 3 maj ska jag spela på Eriksbodagen här i Eriksbo. Det ska ju bli spännande. Hoho.

Det är ju inte bara Olof och Lena som är alla, men jag kan ju inte sitta här och räkna upp alla så jag tog dagens bästa liksom. Och så vet jag att Lena läser min blogg ibland så jag tyckte hon var extra värd att nämna. ;)

Imorgon blir det piercing! Ah. I nacken, tror ni jag pallar?

Kommentarer
Postat av: Amanda

ska du pierca dig i nacken? schysst! gör inte det ont? :p

Postat av: Lena

Wi! jaa det är synd att man blir grnig efter en dag på stan. Men det är det änna vart ibland :)
PÖSS

2008-04-09 @ 18:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback