När ingen ser, när ingen kan höra, tänk efter nu, vad vill du göra?

Det här lyckades jag med idag:

image11

Min första piercing ever! Men nu lär det bli fler. Patte ska ha tack för att hon följde med, annars vet jag inte om det hade blivit av. Och det var ju mys att Lena var där med. :)
Ska bygga på den sen tänkte jag, längre stavar längre ner. Jag tror det blir nice.

Hade PA100 redovisning idag med och jag kickades ass! Ja, det kändes som det efteråt i alla fall.

Nu tänkte jag snart sova, det ser jag fram emot.

Kommentarer
Postat av: Amanda

fiiiiiint :)

Postat av: tjäder

den blev assnygg sketan!

2008-04-15 @ 19:25:45
URL: http://weare138.blogg.se
Postat av: karin

det där såg inte bra ut

2008-06-10 @ 22:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback