Jag vill inte att vilja/Nystart

Jag kom på att jaa jag vill ha en blogg. Men sen kom jag få att jag redan har en. Jag försökte skapa en ny, men det kändes inte riktigt rätt. Så jag tänkte fortsätta här. Först tänkte jag radera allt gammalt, men nej. Det får vara kvar.
Allt kanske jag inte är så stolt över, eller kanske inte vill minnas i första taget, men det känns fel att ta bort. Att radera.
Så ska jag vara kvar så får det vara kvar.

Mitt skrivhumör är tillbaka för natten och jag bara känner hur orden frodas inom mig.
Det värsta är att jag har ingen riktigt att bolla ideér, tankar eller ord med. Eller det kanske jag har men inte den jag vill.

Jag vill känna
att inte känna
Jag vill uppleva
att inte uppleva något alls
Jag vill se
utan att lägga märke till något alls
Jag vill höra
den hödjudda tystnaden

Jag längtar efter
att inte längta alls
Jag vill känna åtrå
till inget alls
Jag vill vara nöjd
med ingenting

Jag vill inte sakna
saknaden
Jag vill inte älska
att älska
Jag vill inte
att vilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback