Obsession?

Jag minns
i början
när allt var
härligt och drömlikt
en tillflyktsort
bara för oss två

Jag minns hur
ont det gjorde
att sakna
men hur härligt
det var att träffas

Jag minns
alla känslor
alla tankar
alla samtal

Jag minns
att du förstod
äntligen hade jag
hittat dig
du som förstod

Jag minns
att jag fortsatte
att färga mitt hår rött
för att det passade så bra ihop
med ditt svarta

Jag minns
mina drömmar
jag hade så fina
drömmar älskling
om oss två
som jag trodde
du hade med

Jag minns
när känslorna
började svalna
jag minns
min rädsla

Jag minns
när du skrek på mig
du blev arg
hela tiden
jag försökte vara
bra för dig
jag försökte verkligen vara
allt för dig

Jag minns
att jag inte förstod
varför du skrek
åt mig
när du alltid varit så
underbar
förstående

Jag minns
att jag trodde
att det var fel på mig

Jag förstår
nu att det var
inte
bara
jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback