Come back, come back, come back and haunt me

http://dirk.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTYxNjE3Njc2JnQ9MTE4MTc3MjAwMSZjdXJyaW1nPTA=

Hoppas han har det bra där borta i USA.
Jag vet inte, jag trodde inte att det skulle kännas så konstigt när han åkte. Eller att det skulle kännas som att något fattades. Men vi hade så grymt kul sista tiden innan han åkte, det gjorde det nog lite värre. Fast det är ju inte direkt så att jag sitter och plågas av saknad, haha, men det känns ändå lite ledsamt liksom. Men han är ju tillbaka om ett år så! Det går fort.

Nu är det vara en månad kvar till Sundsvall och det ska bli så spännande! Jag tycker själv att jag är helt galen som bara åker iväg utan att veta nästan något alls och bor hemma hos någon jag aldrig ens träffat en hel vecka, men ändå. Jag behöver göra något, komma bort, vara spontan. Dessutom så bor ju Zannis flickvän där uppe, och Nicklas faster eller vad det var, så det är ju lugnt ifall något skulle bli fel.

Jag ska nog börja spara till en resa till England med. Hälsa på David. Han har ju tjatat nu på mig i två år så det känns änna dags nu, haha. Mamma verkade grymt positivt till det med så. Hon har ju varit där och jag tror det är så att hon vill att jag ska få uppleva det med. Jag funderar på att använda lite av mina sparpengar med, de som jag har fått av mamma och pappa. Det känns ändå okej. Vi får se.

Jag är galet nervös nu bara för att jag ska bort ikväll. Jag hatar att sitta och vara nervös, det är så onödigt. Men men jag får ta och komma över det snart. Ska laga mat strax, då får jag något annat att tänka på och så slipper jag gå hungrig hela dagen. Jag tror nog att det blir plättar. Det du, Patrik!

Och det är så härligt när man bara får telefonsamtal bara för talandets skull. Jag blir så glad. Jag är så glad idag. Och jag hoppas jag kommer vara glad hela kvällen och natten. Och jag hoppas du har det minst lika bra som jag.

Kommentarer
Postat av: butt man

men jag vill ha plättar

2007-07-13 @ 21:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback