7.

Ja, igår var jag i Bergsjön för första gången ever. Kom hem för inte så längesedan faktiskt. Såg världens bästa dokumentär, Plötsligt i Vinslöv. Så förbannat bra! Haha, jag har nog inte skrattat så konstant i en timme på länge! Se den!

Idag ska jag jobba natt på McJob, 18-03, det blir mysigt! Känner mig redan ganska trött, egentligen borde jag väl gå och lägga mig och sova en stund, men jag vet inte. Ska nog lägga mig och slappa lite framför tvn nån timme eller så i alla fall. Sen måste jag fixa någon mat som jag kan ha med mig. Och jag borde väl äta lite innan med. Men ja, så pepp på att jobba är jag väl inte just nu, men det verkar som att det är ganska sköna människor som har nattskiftet så det blir nog lugnt när jag väl kommer dit. Sen ska jag upp och jobba klockan 13 på söndag. Slutar tre, blir hemkörd halv fyra. Så det blir att sova och gå upp och åka dit igen. Men imorgon är det bara 13-17 så det blir nog lugnt. Jag får väl tänka på alla pengar jag tjänar, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback