I need your loving words more often

Ah, det har hänt så mycket senaste! Jag orkar inte att skriva en uppdatering på mitt liv senaste veckan, men jag återkommer snart med mer information.

Skola imorgon, äntligen tycker jag faktiskt. Ska bli skönt med lite struktur i veckorna igen. Dock har jag lite skolångest, men jag hoppas på att den ska gå över tills imorgon. Nu ska jag snart sova, ska upp kl 6. Hoppas bara det är så att vi börjar imorgon nu, annars känns det ganska förgäves att ha dargit sig upp vid den tiden, men men. Ska leta present till morsan med. Hon fyller år på lördag så. Har ingen aningen om vad jag ska ge henne men det löser sig nog imorgon!
Hoppas på att få träffa Alex och Patrik med. Det var ett tag sen nu. Med tanke på hur mycket jag och Patrik brukade träffas så känns det som en mindre evighet.
Åh vad jag saknade er alla mina vänner när jag var i Sundsvall. Galet var det. Men det kändes bra med, då vet jag hur mycket ni faktiskt betyder för mig. Känns jävligt bra att ha vänner som man kan sakna. Och som är värda den där saknaden. Jaja, nu ska jag sluta att vara sentimental eller vad man ska kalla det. Jag är glad. Jag hoppas att du är det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback