JAG SAKNAR DIG

yeah yeah yeah's is the shit nu senaste dagarna. dvs. idag och igår, hah, men i alla fall. de är lite speciella. och bra.

var med sandra idag, fikade, drack någon vaniljlatte och OHMY så god den var! farligt god. gah. sen träffade vi canan på busshållplatsen, hon såg smått chockad och sådär halvglad över att se oss, haha.
sen efter canan, i väntan på sandras buss (hon skulle åka och träna bågskytte), så gick vi och kollade på centralen på lite skivor. de spelade bra musik där inne, badly drawn boy var det som stod för den.
sen fick vi gå till sandra buss och så satt hon ch gjorde teckenspråk åt mig, tror det var tomtegubbar slår i glasen-sången och jag gjorde tillbaka ett av då få tecken som jag minns, kåt. det känns ju.. lyckat.
men fan vad kul man har med sandra. åh. och sen blir det fest på fredag för hon fyller år,spännade spännande. och jag är så jävla nöjd med min present till henne. hah. hoppas bara hon tycker om den med nu. men det tror jag.

nu har jag försökt spela gitarr och sjunga men jag får inte fram något vettigt ur min röst. ingen känsla. bläö.
jag är hungrig med. eller, min kropp är lite dåsig. jag har nog brist på något.

jag orkar inte med idag längre.
och jag saknar johan.

johan och jag i Ludvika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback