du är värd att dö för

idag har det väl varit en ganska okej dag... kom försent till skolan igen, men vi hade inte börjat jobba ändå, så det var ganska lugnt. hela dagen var ganska soft faktiskt. sen när jag kom hem var jag ensam hemma ett litet tag, det var skönt med. johan ringde då med. det var ett tag sedan vi pratades vid i telefon (tror jag?) jaja, hur som helst så var det trevligt. underbart.
imorgon är det specialschemadag så jag kommer förmodligen bara behöva gå på textlektionen ett tag, sen är jag fri. fast ska ju till psykologen sen... vilket jag förtränger hela tiden. eller glömmer bort. jag har ingen lust. nej, nej, nej... men ja. måste dit.
åhh. igår var ju ingen bra dag nej... men jag är så glad och tacksam för sebastian... han är så bra att prata med. underbare vän.
och oh! johns band pickadoll (smygreklam. hah.) ska spela på lördag.. på storan tror jag det var? jaa, måste fråga john om tider och så för jag vil lse dem igen. de är bra. ^^* bjöd med magnus, så vi får hoppas att det blir av. det vore kul. hoho.

tralala... för en gång skull på ett tag ser jag fram emot att få gå och lägga mig och sova. känns som att natten kommer gå ganska bra.


vet du vad... jag saknar dig.

och..
Jag vill aldrig släppa taget
Även om det ibland känns meningslöst
Jag vet att vi finns där, du och jag
någonstans


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback