042 unit

Den där dagen när jag var så kär, den slutade skit. Eller kanske inte skit heller egentligen. Jag fick gråta ut, inse att jag fortfarande har lite problem med vissa saker som jag måste ta itu med och jag kanske kom lite närmre någon.

Well, nu till den stora nyheten; jag har tappat min mobil! I en svarttaxi. Sånt där händer bara inte mig, eller tydligen så gör det ju det. Men jag menar ända gången jag åker svarttaxi i hela mitt liv tappar jag min mobil. Iofs så var den väl inte så mycket att ha, men mitt simkort. Fast jag har bestämt mig för att se på det som en liten nystart på livet. Nu kan jag slippa alla jobbiga nummer i min telefonbok som jag knappt vet vem som äger och ingen kan nå mig på en vecka! Jag har spärrat mitt gamla sim, men jag tror jag har kvar det gamla nummret sen, men för tillfället lever jag med ett kontantkort. Så känner ni ett otroligt stort behov att få tag i mig i veckan så får ni väl säga till så fixar vi det.

Patrik fyllde 20 den 12 september och jag hann skicka iväg ett sms till honom. Fan vad jag saknar honom, men han har det säkert bra och njuter och så, det hoppas jag i alla fall. Så jag får väl unna honom det och inte sitta och gnälla så mycket om all min saknad till honom. Men fan.

Kommentarer
Postat av: Amanda

I en svarttaxi alltså? Du har det inte lätt du ;)



Nytt nummer till dig när det finns, tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback