That day

Galen och jobbig natt igår på jobbet. Mest psykiskt, men jag repar mig.
Satt och pratade en hel del med David efteråt. Och det kändes så bra när han sa att han tyckte att jag var korkad. Nu låter det helt knäppt för er som inte hört hela historien, eller ja, ingen har hört hela historien, men det var en bra sak av honom att säga. Han är snäll. För snäll för hans eget bästa om jag får tycka.

Nu har jag rett ut mitt hår en del. Eller, jag tröttnade lite och bara klippte bort vissa tovor, men jag tror inte det syns. Mitt hår växer ju dessutom som bara den så det blir nog bra.

Två nätters jobbande kvar sen är jag ledig en dag. Och antagligen så får jag min semester i slutet av oktober! Skönt med betald ledighet. Då ska jag söka jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback