So many possibilities

   Nu är jag i Norrköping hemma hos Tobias. Jag har vait här sedan i sönags. Han står i köket och lagar mat och jag kan inte med att titta på, haha. Det är verklign något fel jaghar, jag har såsvårt för at se andra laga mat eller låta andra hjälpa till när jag lagar mat. Allt måste g till på mitt sätt hea tiden. Det är lite påfrestande, säkert inte bara för mig. Dock lät jag Tobias göra salladen igår, helt utan att ge han några direktionr om hur den skulle skäras! Och den gick ju att äta! Jag vet inte riktigt vaddet här är för något,vilke sorts kategori man skulle kunna lägga det inom. Det känns lite om tvångstanke-kategorin, men ändå inte. Jag får ju inte ångest om jag skär gurkan fel, det känns bara vädligt jobbigt.
   Det är så skönt nu när man tvångstankar knappt finns längre. Ibland dyker det upp något, men det är så himlans sällan att det inte är något att prata om.
   Idag har varit en sådar jag. Jag har inte mått så bra, varken kroppsligt eller själsligt. Fast det har gått bra ändå, jag bara känner mig lite extra sårbar.
   Imorgon blir det att träffa Amanda igen, andra gången den här vecka! Ah, det är så härligt att träffa henne. Det är så härligt att vara i Norrköping med, en bit bort från allt. Bara det att jag måste hitta på saker att underhålla migmed är Tobias är på jobbet. Det är dock väldigt skönt att han är där och att jag får vara ensam lite på dagarna, annars hade jag nog blivit galen!
   Idag har jag lyckats söka två jobb med. Det kändes verkligen som en bedrift. Synd bara att när jag väl hade kommit in lite i det så fanns det inga jobb jag kunde söka. Ah, bättre lycka imorgon kanske?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det kanske går under kontrollbehov?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback