Fuck this shit! (Belle & Sebastian)

Första dagen i skolan gick bra. Jag har lyxschema, massa sovmorgnar, slutar inte för sent och så är jag ledig på måndagarna!
Resten av dagen har dock inte varit lika bra. Var och införskaffade lite nya prylar till skolan efter att vi slutat. Hittade en jättestor och billig mapp, blir skitbra att bära foton i tror jag.
Jag var så uppåt i skolan, lite för uppåt. Sen vände humöret på stan och jag mådde bara värre och värre. Trött och sliten. Jag håller nog på att bli sjuk med, men jag tror det har lite att göra med pillren igen. Jag bytte märke nu sist jag fick nytt recept och jag tror att det påverkar en del. Det känns så i alla fall. Precis samma symtom som jag fick i början med de andra. Jag blir så trött! Varför ska de vara så inkompetenta och inte ge mig samma märke?! Ah.
Mamma går mig på nerverna med. Det är nästan så jag skulle kunna börja gråta. Och då är det illa för jag har slutat att gråta så mycket som jag gjorde förut. Senast jag grät var förra veckan i ett kök i Sundsvall, men det var för att jag skar lök och det sved något fruktansvärt mycket! Stefan tyckte att jag lät ledsen på riktigt, haha.

Mammas födelsedag imorgon och jag har fortfarande inte köpt eller fixat något till henne. Jag hade tänkt mig en kort premeneration på GP, som hon älskar men inte hade råd att ha kvar, men det var förjävla dyrt det. Så jag ska nog ta mig upp lite tidiagre imorgon och åka till Wiesel och gå på interflora där. Har 25 kr rabatt där så då kan jag köpa en fin bukett för i alla fall 75 kr eller mer. Känns dumt att lägga ner FÖR mycket pengar på en bukett, blommorna vissnar ju ändå ganska fort. Då är det bättre med ett lite mer påkostat kort där det står att jag älskar henne eller liknande. Fast då kanske hon blir allt för rörd så vi får se hur jag gör.

Någonstans inom mig, trots allt kaos, trots allt som hänt senaste åren, så känner jag mig lycklig och varm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du luktar släpp amanda. ses i skolan imorrn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback