Let's go to Las Vegas!

Nu var det ett bra jävla tag sedan jag skrev något. Vad är det som jag har gjort? Jobbat ihjäl mig och umgåtts med idioter. Men även vart på fin resa till Norrköping med studentfirande och lite för mycket alkohol. Men det gick bra, jag lever ju!
Sommar är lika med högsässong inom restaurangbranschen så det kommer bli en hel del jobbande nu ett tag till. Jag trivs dock väldigt bra med att jobba sommarn och ha ledig sen till hösten. Jag uppskattar det vädret lite mer. Dessutom blir man så seg då så då är det skönare att vara hemma.
Det finns en massa mer som jag kan berätta men vissa saker känns lite hemliga just nu så jag tar det senare!

Kommentarer
Postat av: mikaela & malin

hejsan :)

i vår blogg har vi gjort ett inlägg där vi visar vilka bloggar vi läser, det vore kul och veta vilka bloggar du läser. släng in en kommentar :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback