I'm not saying I'm sorry

Dricka kaffe och duscha samtidigt, det är något det! Fast jag har inte lyckats vakna för det... Ska bege mig till jobbet om drygt två timmar. Vi kommer bli så rövknullade inatt kan jag säga. Det är lönehelg, pink spelar i stan och det är slutsålt plus att det är gothia cup! Och ja, det är sju obokade nattider... Så det är väl dags att vakna till liv snart så man är någorlunda pigg inatt. För någon halvvaken dvala fungerar nog inte idag. Nej, men det går alltid på något sätt, man får bara göra sitt bästa så går det.
För övrigt är jag mest irriterad och arg och så blir jag irriterad och arg på mig själv för att jag är irriterad och arg. En fin ond cirkel.

Kommentarer
Postat av: norea

hur är det me dig ? :)

Postat av: josefine

Nu är det dags för gissa kändisen i bloggen! Den som svarar rätt först får en länkning så gissa :)!

2010-08-03 @ 15:21:22
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: ppatrik

Åh jag gissar på att det är en klingon !

2010-08-04 @ 02:47:27
URL: http://ciggochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback