För har det inte hänt mig så har det kanske aldrig hänt

Så otroligt bra dag igår. Fick hem all kattsand och lite fler saker jag behövde. Träffade av en slump en kär gammal vän som jag inte sett på säkert två år! Åh! Det var så fint att få krama honom igen. Vi umgicks mycket när jag var runt 14-15. Eftermiddagen och kvällen var mycket lyckad innehållande god mat och kontaktannonser. Men sen var det skönt att få komma hem och lägga sig. Dock somnade jag innan tolv vilket resulterade i att jag vaknade nyligen. Så jag har gjort pankaksfrukost och ska försöka somna om någon timme till.
Vid halv fyra kommer min mor och hennes kille hit med mina julklappar som jag lämnade hos släkten i småland. Fick inte med mig allt på tåget. Jag hoppas det bara blir en snabb visit för jag orkar inte riktigt. Iofs så brukar han alltid vara lite stressad eller mer osugen på att stanna någonsans där han inte har sin dator eller mat.
I natt blir det jobb och det känns som att det ska gå bra. Natta har dessuom varit en fin liten husmor och tvättat mina arbetskläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback