Det är inte lätt att verka manlig

Jag försöker så mycket, men det käns inte som att jag kommer någonstans. Eller försöker jag inte tillräckligt?
Idag känner jag mig så ensam. Ska till jobbet snart, tog på mig en fin klänning och en sjal som inte alls matchar, men det käns inte så viktigt. För jag tycker om båda sakerna och det är det som betyder något. Dessutom kommer ingen se mig ändå, vinterjacka, jobbkläder, vinterjacka och så är det mörkt ute. Jag klär upp mig för mig själv och det är alltid en bra sak.
Det ska bli så skönt när jag väl är på jobbet. Ska bli så skönt att få jobba och inte tänka.

Kommentarer
Postat av: .

hej amanda.. dina känslobeskrivningar är läskigt lik mina... men jag har gått igenom mkt skit och (förhoppningsvis) lärt mig ngt av det. När det känns som om det enda man vill är att stanna hemma och gömma sig under täcket så är det precis vad man ska göra. och efter att man gjort det ska man övertala sig själv att man är starkare en det som gör att man känner sig nere. det är det enda man kan göra.Var stark! <3



2010-02-22 @ 19:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback