Ta det lugnt med mig

Ge mig regn regn massa regn, då blir jag lycklig! Jag ska jobba i natt så jag bryr mig inte så mycket om vädret. Är vaken nu för att jag måste ringa till psykiatrin för att prata lite? Förhoppningsvis får jag prata där istället, jag tycker inte om att prata med okända människor på telefon om mina problem. Och så kanske jag inte ens får komma dit. Då kommer det kännas som ett svek. Jaja, vi får hoppas det går bra!
Jo, jag har ÄNTLIGEN löst mitt DN problem! Har pratat med grannarna och de har tydligen också ringt, tre gånger, så tillsammans har vi ringt fem gånger, så igår tröttnade jag och satte upp den här fina lappen på dörren:

Så jävla fint att det ska krävas så mycket för att någon ska kunna lägga en tidning rätt, haha. Nej, nu är det tre minuter kvar tills jag kan ringa de där psykologasen och så jag får väl börja avsluta det här. Min gröt har nog svalnat lite med. Mums.


Kommentarer
Postat av: ppatrik

hahah åh men va jag älskar din skylt ! Det bästa du har gjort på länge.



Jättefin blogg, titta gärna på min också !

puss

Postat av: Tommy

Jag skulle gärna se att du fick DN ändå för att se vad ditt nästa steg är.

2010-05-08 @ 03:56:40
Postat av: Sara

Fin blogg. Gå gärna in på min och komentera eller något. <3

2010-06-25 @ 23:54:35
URL: http://saritaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback