I'm sorry for blameing you

Nu har det hänt igen! Fast på ett annat sätt... Fick en kommentar om det jag skrev senast. Visst, hon läste väl "dikten" och visst man kan väl tycka att den är fin... Men resten har hon nog inte läst eftersom hon undrar vad jag gjorde på påsklovet. Om man nu läser min blogg så tror jag det framgår i alla fall lite att jag inte har påsklov. Och varför undrar en helt okönd person vad jag gjorde på påsklovet? Egentigen... Hon kanske bara ville vara trevlig? Jag dömer folk så lätt. Men det gör jag med vilje iofs. Men jag kan alltid ändra mig.
Har varit sjuk nu några dagar, men det känns nu som att det börjar ordna upp sig. Det känns skönt. Fast det är en hel del slem kvar som måste ut. Så fräsch att prata om, jag vet. Något fräscht jag ska göra nu är i alla fall att ta mig en dusch. Det behövs och ska bi så skönt. Undra om man ska dra till med en liten fotmassage med... Det tycker jag att jag är värd.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, jag såg den kommentaren och skrattade lite för mig själv :)



Oh, är du också sjuk? Jag med. Det är så vidrigt med allt slem, haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback