I would say I'm sorry...

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Egentligen borde jag åka in till stan och ta en öl och säga hejdå till Viktor som ska flytta långvägas, men jag känner inte riktigt för det egentligen. Dessutom måste jag upp tidigt imorgon och gå ner till vaktmästarn och säga till om lite saker... Och min mage känns svullen. Men bara för att jag ska upp tidigt måste jag åka hem tidigt så då hinner jag spendera typ en och en halv timme i stan vilket känns lite kasst. Jag har varit så grymt rastlös hela dagen, men nu helt plötsligt så blev jag dåsig. Jättekul.
Var på stadsmissionen med min far och köpte en fin gratängform så jag funderar på en potatisgratäng eller liknande. Med tanke på det borde jag nog lägga in potatisen och det andra i kylen!
Nej, ska nog dra på mig ett par mjukisbyxor och njuta av tillvaron med katterna och köksfläkten!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Men vi kan ju parta när jag kommer hem istället. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback