Vi sprang halvnakna barfota

   Ni vet, det finns smaker eller dofter som man förknippar med andra saker. Och när man känner dessa smaker eler dofter så rycker det till lite i kroppen. Jag kände en sådan nu på balkongen. Det var doften av kyla och blött gräs och cigarettrök. Känslan jag fick i kroppen gav mig nästan tårar i ögonen. Dock förknippar jag det inte med något dåligt, det vet jag, men det var så längsedan. Det var skogen och tysnad och kärlek. Jag kom på andra saker som ger mig bra känslor. En tvål från Eldorado, "Milk" tror jag den heter, dock vet jag inte vad det är som har hänt i sammanband med doften från den, men jag blir så varm i kroppen. Sen är det Ett te från Willys egna märke. "Te gamla söder". Det påminner mig om en tid för längsedan. Och ett äckligt snabbkaffe, det dricker jag iband bara för känslan.
   Jag älskar känslor.

Kommentarer
Postat av: Matti

Haha. En ny generation som får lukt- och känslominnen av lågprisprodukter :D

2009-05-23 @ 10:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback