Will you wake in the morning

    Jag är lyckligare än jag varit på länge, men det känns som att det beror på fel saker. Eller, är jag lycklig av det så är det inte fel saker, men... Jag vet inte hur jag ska säga det på ett bra och diskret sätt. Det känns bara som att jag vet lite mer nu, om mig. Med detta har dock min egoism kommit tillbaka. Men jag är sådan, väldigt självständig. Den enda som jag verkligen kan med att släppa in när som helst är nog Patrik. Men han vet nog allt med. Robin är förvånadsvärt lätt att prata med också. Han kan acceptera i stort sett vad som helst tror jag. Och går inte och säger det till andra vad jag vet. Han verkar förstå i alla fall att man säger inte vad som helst till vem som helst. Det är bra med tanke på att vi bor tillsammans och jag snackar mycket, haha.
Jag tänkte bli fin och fräsh till sommaren. Det har varit lite väl mycket onyttigt senaste, nu är det dags för skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback