They call me her

Nu har det hänt ganska mycket. Jag har flyttat. Fast jag bor inte själv! Nej nej, jag bor hos Robin, en snubbe i min egen ålder som jag hittade på bocket, haha. Men ja, det kan låta galet, men det var lyckat.
Robin hade lite vänner över i söndags, en som gav extra mycket intryck var vä Daniel som visst blev ganska förtjust i våran kökstol att han lät den hålla upp hans lilla manskropp medans han däckade i vardagsrummet!

Ja, ni ser själva... Observera handen! Jag har ingen fin bild på Robin än, men det kommer nog. Tror jag. Kanske. Ska nog fota han när han sover. Med öppen min, det kan nog bli bäst.
Annars har det inte hänt så mycket mer än flytten, men den gjorde mig ganska trött. Jo, jag har mer och mer funderingar på att börja plugga nu. Jag orkar inte med mitt jobb mer och jag känner för förändring... Men ska det bli foto eller socionim? Jag vet inte. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Har du flyttat?! Vart bor du nu då?



Är du fortfarande tillsammans med Jacob?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback