Well, individuality is fine as long as we all do it together

   Det är helt galet så konstig man blir i huvudet efter att ha jobbar natt i mer än en månad. Nu har jag varit ledig sen i måndags. Och hela måndagen sov jag bort. Verkligen HELA måndagen! Sen så har jag lyckats vakna tidigt på morgonen. Men jag har helt glömt bort vad man gör såhär tidigt på morgonen. Nu är det inte så tidigt längre, men när jag reste mig ur sängen för två timmar sedan så var jag helt borta. Det är så tråkigt. Det finns inget att göra. Speciellt när man inte har några planer för dagen. I ren desperation gick jag til ICA och köpte mjölk, bananer och bakpulver. Ställde mig och bakade scones (vilka blev lite misslyckade, men det är väl ansträngningen som räknas!), gjorde kaffe och dukade fram frukost framför tvn. Jag köpte en dagstidning med som jag sog upp och började läsa samtidigt som jag åt mina scones och drack mitt kaffe.
   Jag känner mig för vuxen just nu. Förr fanns det alltid något att göra. Det enda jag skulle kunna göra nu är väl att städa. Vilket det säkert blir snart med. Kanske ska till systemet med ifall det blir någon sorts utgång ikväll. Var något nytt ställe som skulle öppna, något indieställe. Vi får se. Det känns iofs ganska vuxet med, att planera in att åka till systemet. Dock känner jag att vuxenpoängen sjunker om jag går ut vilket känns bra!
   Jag vet inte hur jag ska göra med kursen jag tänkte läsa i sommar. Det känns som att det är så himans mycket kurslitteratur man måste köpa för bara en åtteveckorskurs. Det känns lite segt då min ekonomi inte är den bästa just nu. Vi får se, jag ska tänka på det idag.
   Nu ska jag nysa klart och läsa lite mer i min tidning. Och titta på MTV, för det är INTE vuxet!

Kommentarer
Postat av: sofia

hej hej hej hej

2009-06-06 @ 16:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback