Was it you who spoke the words

   En av katterna har bajsat i robis skor, i båda! Jag tyckte detta var mycket underhållande. Det tyckte inte han. Men jag tycker han är värd det. Han tar ju inte hand om dem, och har aldrig gjort sen vi skaffade dem. Och så har det varit så jobbigt för mig här hemma. Tack!
   Annars mår jag inte så bra. Jag vet inte om det är för att jag sänkt min dos på tabletterna ytterligare eller om det är för att jag bor som jag gör. Jag vill helst inte höja dosen igen. Jag har ändå kommit en bit på vägen nu... Det blir antagligen bättre när jag fyttar. 28 augusti. Men blir det inte det så vet jag att det är tabletterna. Iofs mår jag inte så jättedåligt, det är mest lite extra ångest ibland. Lite extra panik. Och lite melankoli, men det är inte så farligt. Inte som det var förut.
   Jag borde duscha. Och det ska jag göra. Lite senare, för det är inte så populärt att ta en långdusch kl halv fyra på natten har jag hört. Och jag vill ha en lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback