It's not the kind of thing that I like

   Jag var ganska förbannad nyss. (Möjligt utan anledning.) Men när jag satt och väntade på bussen på centralen med en korsordstidning jag köpt i ren ilska så satte sig det en kille bredvid mig och så frågade han om han fick hjäpa till för han var helt korsordstokig! Och jag behövde hjäp eftersom jag alltid köper en tidning som är för svår för mig för att jag inte kan med att köpa den med de lättaste korsorden i. Och så satt vi där, sen visade det sig att han skulle med samma buss som mig! Haha! Så vi fortsatte lösa korsordet. Sen snackade vi lite fim och sen så skulle jag av, men jag gav han tidningen och sa att vi ses på bussen igen angående priserna man kunde vinna! Haha. Allt bara fick mig på så bra humör igen.
   Det är så trevligt att prata med främlingar ibland. Det är så intressant att se deras reaktion då man säger kanske ite för mycket. Vissa klarar det, andra inte. De som inte klarar det är inget vidare. Men hoppas jag ser snubben igen, då kan vi bi korsordslösarkompisar!
   Ja, jobbandet gick bra idag förutom att jag höll på att försova mig. Imorgon börjar jag kl 6, alltså måste jag gå upp senast 5. Vi får se hur det ska gå, förhoppningsvis bra och smärtfritt. Nu ska jag lägga mig med blött hår och vakna med en spännade frisyr! God natt!

Kommentarer
Postat av: alex

haha låter väldigt trevligt faktist, men han kanske vill ha mer än så.. ;)

Postat av: Amanda

Det är så roligt att sådana saker alltid händer dig :)

2009-02-21 @ 14:07:21
URL: http://manduzana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback