Come take us out of here

   Jag är förkyld. Ah! Jag har inte tid. Jacob beodrade mig att gå och lägga mig igen när han gick ut genom dörren nyss, men jag vill inte lägga mig igen för jag vill inte gå upp igen. Det är så jävla jobbigt att vakna när man är förkyld så jag har ingen lust att göra om det igen idag. Jag hade kunnat sova hela dagen, men Amanda från Söderköping är här och hon åker ikväll så jag vill ju inte sova bort hela dagen. Jag ska nog försöka åka och handla i alla fall. Hon följer ju med då och kan se till att jag inte ramla ihop vid tonfisken i gång 10.
   Jag vill så gärna gå på fotomässan som är nu i helgen här i Göteborg. Kanske ska fråga Patrik om han vill med? Eller jag kanske ska se till att bli frisk först...

Kommentarer
Postat av: Anonym

och om du är lite förkyld.. tycker alla är såå mesiga alså.. fan jag va förkyld och hostade som fan hur länge som helst och jag sluta inte att göra saker :P

so get out and get busy!!

Postat av: patrik

men ja, patrik vill med. var och hur mycket?

2009-02-18 @ 18:42:28
Postat av: idoff

jag är också sjuk

2009-02-19 @ 08:50:37
URL: http://idoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback