But this is...

   Sitter på bussen påväg till jobbet. Har knappt fått sova alls i natt. Lade mig vid halv elva, lyckades mot all förmodan somna! Men sen så vaknade jag en timme senare, då med vääääärldens mensvärk. Sen satt jag med det till... Jag minns att klockan blev över tre. Sen slocknade jag igen och vaknade av klockan 5:50.
   Jag känner mig inte så trött än, men det blir väl sen. Ska hem till Jacob ikväll som sagt och jag kommer väl slockna direkt när jag kommer dit. Jag är lite förundrad över hur det ska gå på jobbet idag med. Jag kan inte frukost-köket och det har de säkert ingen koll på. Sen är jag inte riktigt i kondition att lära mig något nytt idag heller, så tänker de försöka med det så lär det blir en ganska tuff kamp. Hoppas jag får göra något enskilt, som sallader.
   Förutom att ja fick en brist på sömn i natt och att jag är rädd för att få mensvärk igen så känner jag mig ganska bra. Jag mår bra och det är alltid nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback