Minnen från...

   Det här är fjärde dagen i rad som jag förtär alkoholhaltiga drycker. Releasefest i fredags, sen blev det lite folköl på lördagen framför tvn, sen lite igår med och nu idag! Idag blir det lite vin med. Jag tycker om känslan av småberusning. Men jag borde antagligen inte dricka. Jag mår inget vidare egentligen. Men sen är det folköl och inte starksprit. Det är inte så att jag tror jag är på vägen till något beroende, det är bara så mys nu när det börjar bli varmt ute. Och så har jag varit ledig och så är det helg.
   Robin har över lite vänner idag så jag tänkte mysa med dem. Skulle träffat Patrik i stan på kaffe men jag har ingen vidare lust med det faktiskt. Inte stan. Det kändes jobbigt. Just idag kändes det bättre att vara hemma. Fast jag saknar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback