Sjung en sång om oss

Åh! Idag har jag löst mitt veganproblem till jobbet! Jag köpte en sån där veganost som Jenny sa inte alls var god, men jag tänkte att fan jag måste ta och testa den ändå. Och jag tyckte om den! Det är det att den har en smak lite som messmör, så det är kanske därför vissa inte tycker om den så mycket. Så jag tar med mig några skivor av den och ett libabröd till jobbet och bara spetsar till allt med lite sallad, tomat, lök och McFeastsås. Det kan bli hur bra som helst! Som Jenny sa så blir man så glad när man hittar bra vegansaker.

Idag längtar jag mest till att jag får sluta kl 01 så jag kan åka hem till Martin och mysa med honom. Jag vet inte vad som händer, men jag tycker om att vara med honom och det är hur bra som helst att bara tycka så nu. Inga fler analyser.

Ja, nu måste jag snart ta och bege mig. Jag känner av en värk i min mage som liknar mensvärk, men det vore ganska konstigt om jag fick det nu. Men får ta med mig lite värktabletter ifall det skulle bli något. Det är alltid bra att vara lite förberedd. Så typiskt mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback