I'm just a simple woman

   Jag skulle kunna låta mitt liv rasa i bitar, men jag tror inte att jag ska låta det göra det. Jag ska ta allt med en klackspark. Och ja, skärpa till mig lite. Det känns som att det är dags för det.
   T gör konstiga saker med mig. Han ger mig sånna känslor som jag inte riktigt känt för någon förut, men så gärna ha velat. Vi får väl se hur det går att bo hemma hos honom en vecka i Norrköping. Jag får ju leva som hemmafru, haha. Har lovat att laga mat och dammsuga, men det är ju sånt som jag tycker om att göra. När man har någon att dela det med. Det är så bra med att jag ska till Norrköping, för då kan jag träffa Amanda igen. Det är så bra så bra. Vi får gå och shoppa lite igen en dag?
   Det ska bli så skönt att komma ifrån Göteborg ett tag. Jag önskar att jag kunde åkt för ett tag sen, men pengarna räckte inte till för allt. Men bara för att jag stannade hemma så kan jag gå på ett scoutmöte ikväll! Jag har saknat det så otroligt mycket! Och så får jag träffar Johans bror med från norrland. Det ska bli intressant.

   Jag förstår inte varför någon köper en gul bil? Snälla nån.

Kommentarer
Postat av: Amanda

När kommer du hit? Jag saknar dig massor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback